29 Ocak 2008 Salı

SANKİ MATAH BİRŞEY YAPMIŞIM MENÜSÜ :)))


Artık diyet diyet diye diye sizide bıktırdım biliyorum.Sanırım diyetten sonra bir süre et ve et ürünlerine dokunmayacağım.Kullandığım bantta verilen menülerin % 90'ını et ve et ürünleri oluşturuyor.Eşim işten geç geldiği için ve benim maximum saat 20:00'ye kadar yemek yemem gerektiği için hemen işten geldim ve 10 dakikada bu gördüğünüz aperatifleri hazırladım.Tam masayı hazırlıyordum, şöyle bir baktım görüntü çok hoşuma gitti, yaa çok güzel görünüyor ben bunları fotoğraflamak istiyorum dedim ve sanki matah bir yemek yapmışım gibi fotoğraflayıp size de sunuyorum :))) Tamam tamam kızmayın yaa, napayım hoşuma gitti görüntü...Uydurma bir yemek ama tadı muhteşemdi hepinize tavsiye ederim hehe :)))
Malzemeler
250 gr kıyma
1/5 çay bardağı zeytinyağı
1 adet soğan
1 adet domates
1 adet biber
Tuz,karabiber,kimyon,kekik,kırmızıbiber
Nasıl uydurduğuma gelirsek :)))
İlkönce yarım ay şeklinde doğradığım soğanı yağda kavurdum, daha sonra kıymayı ekledim.Kıymayı da kavurduktan sonra sırayla biber ve domatesi ekledim, onları bir güzel soteledim.Daha sonra baharatları ekledim, birkaç dakika kavurduktan sonra yemek hazır...Maydanozla da süsledik mi işlem tamam :)) Nefis çoban salatasıyla birlikte, afiyetle yedim...:))) Size de afiyet olsun...

19 yorum:

İLKAY dedi ki...

uFFFFFFFFFFFFFFFFF ufffffffffffffffF HİÇ SORMA ŞU DİYET İŞİNİ....BEN DE BİR TÜRLÜ BAŞLAYAMIYORUM....NE YAPACAĞIM BİLEMİYORUM .....KISIR DÖNGÜ GİTTİKÇE DAHA KÖTÜ DE OLUYOR YAHU::(((((
(YAZIYA BAKAR MISIN YANİ ARADA YİNE "KISIR" LAFI GEÇİYOR ::))))))

HADİ ÇOK ÖPÜYORUM SENİ...
SEVGİLER,
İLKAY

Limonlu Kek dedi ki...

Oooff dumanı tüterkene mis gibi, afiyet şeker olsun, ellerine sağlık. Ayrıca bir et sever olarak hergün et yiyebilirim bıkmadan :)

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

kıssss sen şimdi bu harika lezzetle diyetmi yaptın sandın hee de bakım banaa o kıymayı köfte yapıp ızgara yapsaydınya salatanla işte ozaman diyet olurdu ahahaha yok anam biz diyet miyet yapamayız bende aynı sen gibiyim..dün akşam salatamı yedim tavuk ızgaramı yedim sonrada meyvamı yedim 2 saat sonra...sonra dürttüler kalktım iç hazırladım yaprak sardım ahaha pişmişmi nasıl olmuş derken 7-8 tane götürdüm mideye :)))güya akşam recim yemeği yemiştim nerdeeeeeeeeeeeeeeeeee:)))

ezgi uğurlu dedi ki...

canım çok güzel görünüyorlar.ama ben en çok tuzluklara bayıldım.çok sekerler.ellerine saglık canım benimmm
sevgiler

http://hunerlieller.net dedi ki...

selam..şimdi bu diyet yemegimi?nasıl yani ya...ben diyet yaparken ottt yemekten bana fenalık geliyor...sevdim ben bu diyet yemegini...ohhh hem et kavurmuşsun hemide salata süper...sana afiyet olsun canım....sevgierlimle...

saniyesultan dedi ki...

merhaba size ulaşmak için yapmadığım şey kalmadı. 2 gündür size ulaşmaya çaalışıyorum. Yorumunuzu görünce cevap yazmak istedim fakat ne mümkün,googlede isminizi yazınca çıkmıyorsunuz. Tek tek blogspotlara girip yorumunuz varmı diye baktım neyse buldum..Arkadaş ekliyorum kaybedersem size ulaşmak zor.

pelincelezzetler dedi ki...

Ellerine sağlık.....Nefis olmuş.

Aynur dedi ki...

ayy olsun öle deme ne guzel menu iste yahuu :) gayet guzel eline saglik afiyet olsun:)

www.aynurdantarifler.blogspot.com

SİBELL'CE dedi ki...

Mrb!öncelikle beni ziyaret edip güzel yorumlarda bulunduğun için çok memnun oldum .teşekkr ederim .Ayrıca tariflerinin hepsi birbirinden leziz görünüyor .bn kendi adıma seni sık sık ziyaret edicem sevgilerimle...

hilal kaya dedi ki...

sevgili uğur böceği, siten çok hoş görünüyor... yemeklerinde:)) ellerine sağlık..
uç uç uğur böceği tüm bloglara uğur getir olur mu:))
sevgiler

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

uğuböcüm ellerine sağlık.tabii afiyet olsun. darısı bütün recime girmek isteyipte benim gibi gireneyenlerin başına:)

sevgiyle kal

ayselce dedi ki...

huhu ben geldim :))

diyetinde gercekten basarilar, bu kadarini basardin birakayim deme,

yemegin nefis görünüyor...

sana icten afiyet olsun :))

taze taze resim cektigin belli, dumanlar daha görünüyor :))

sogumadan hemen ye :))

ellerine saglik canim,

sevgiyle kal,

aysel

nino dedi ki...

harika olmus canim ellerine saglik

nino dedi ki...

harika olmus canim ellerine saglik

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

selam canım ellerine sağlık, diyet miyet nefis görünüyor...hem de protein daha ne olsun:)))
sevgilerimle

SOFRAM dedi ki...

Canım ellerinize sağlık, harika bir lezzet bu, biz de genellikle yazın bol acılıca yaparız sonra da bandıra bandıra, afiyet olsun canım...Sevgiler...

meleginmarifetleri dedi ki...

canım diyet yapmak zorunda olanlara allah kolaylık versin diyorum başkada bişey demiyorum nekadar zor bir durumdur bu diyet mevzuu bence hiç yapmadım ma yapamam ben sanırım öpüyorum bay

peynir hösmelimi dedi ki...

Arkadasim afiyet olsun.cokta güzel görünüyo bence.seni ekledim sende beni eklermisin ?yorumlarini bekleyecegim. iyi geceler.

zerrin - misss dedi ki...

ama çok güzel yaa
:)

benimde karnım aç ... :) ellerine sğalık hayatım

sıcacık sevgiler

www.misssgibi.com