30 Mart 2008 Pazar

DİYET ETKİNLİĞİ VE KEPEKLİ MAKARNA SALATASI



Hepinize iyi haftalar arkadaşlar, inşallah hepimiz için mutlu, huzurlu bir hafta olur... Sevgili arkadaşlarımın başlatmış olduğu diyet etkinliğine katılmak istiyorum.Kızlar biraz geç kaldım ama kusura bakmayın burdan Sevgili Dilek'e, Yaren'e, Ayşe'ye kolaylıklar diliyorum ve tarifime geçiyorum... (Biliyorum üst üste makarna salatası ile doldu burası ama kusura bakmayın artık)

malzemeler:

  • yarım paket kepekli makarna
  • 2 yemek kaşığı zeytinyağı
  • 3 - 4 kaşık mısır
  • 3/4 bağ dereotu
  • 3/4 bağ maydanoz
  • 40 gr. light ton balığı
  • Biraz tuz

hazırlanması:

1. Makarnaları tuzlu kaynar suda haşlayıp süzün. Daha sonra soğuk sudan geçirin. Soğuyunca 2 yemek kaşığı zeytinyağı ile karıştırın.

2. Doğranmış dereotunu, maydanozu ve mısırları ekleyin.

3. En son ton balığıyla süsleyip servis yapın.

22 yorum:

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan dedi ki...

Ellerine saglik. Bol kalorili bir domates sosu hazirlamadan once tarifini hatirlayacagimm. Sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Canım ellerine sağlık,inşallah istediğin kiloya ulaşır ve bir daha yesen bile kilo almazsın:)

Mutlu ve huzurlu bir hafta diliyorum..

Ayse Pamuk dedi ki...

hayatımm çok güzel ve sağlıklı bir salata olmuş ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

canim eline saglik salata misler gibi olmus, mutlu haftalar optum.

Adsız dedi ki...

Selam..ben bu nefis makarnayı yersem zayıflarmıyım:))Off diyet yapmam lazım..elinize sağlık..iyi geceler..

peynir hösmelimi dedi ki...

Hayatim eline saglik.Güzel görünüyor.
Benimde diete baslamam gerekiyo.Kilolar almis basini gidiyor,haberim yok:)
Allah sabir versin diettekilere nasil yapicam bilemiyorum.
Sevgiler.

Seçil Durmazer dedi ki...

canım hızına yetişmek mümkün değil vallaha.sayfana bir giriyorum bakıyorum 2 kez güncellenmiş:))) ellerine sağlık arkadaşımm çok hamaratsın...

Adsız dedi ki...

SElAM BÖCEGİM..DİYET İÇİN HARİKA BİR SALATA..ELİNE SAGLIK CANIM.SEVGİLERİMLE.

Adsız dedi ki...

İşte bu. Diyet yapan hanımlara göre.sağlıklı bir salata olmuş
sevgiyle kalın
www.anilarvemutfagim.blogcu.com

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

tam bir diyet salatası .ellerine sağlık cnm..
ben diyet yapamıyorum ama spora başladım ve yapmadığım halde vucudüm toparladı kilo verdim cnm..
ellerine sağlık.çok sağlıklı olmuş.

Yaren dedi ki...

Canim tarifini aldik,katilimin icin cok tesekür ederiz.Ayrica tarifinde harika ,ellerine saglik.Sevgiyle kal-

Baharcicegi dedi ki...

Makarna salatasi hemde az kalorili,tam diyetlik bir tarif olmus eline saglik canim

Melek* dedi ki...

aa kepekli makarnayı ilk defa duyudm diet yapanlar için çok iyi olur ellerine sağlık

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik, ne kadar guzel olmus.
Bir de asagida ki kahvalti tabagi harika.

Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir hafta diliyorum.

Adsız dedi ki...

Doyurucu ve besleyici bir yemek olmuş. Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

canım ellerine saglık.. Allah diyettekilerine sabır versin.. Hıc beceremem dıyet yapmayı.. İnsallah da ihtiyacım hiç olmaz..
Ama diyet miyet yıne de super olmus..
afıyetle:)
ıyı haftalar canım..

fatostuncay.blogcu.com

Adsız dedi ki...

selamlar canim,

nasilsin?

haklisin bu aralar hic vaktim yoktu, canim yarin ise basliyorum cok heyecanliyim ya :))

bi bakalim hayirlisi ve ayrica ev bulduk, artik aramamiz sona erdi cok mutluyuz :))

kepekli makarnayi bizde yeriz, salatasi süper olmus ellerine saglik canim

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Bövem tatlımmm
ellerine sağlık harika görünüyor makarna

katılımın içinde çoook teşekür ederim sanırım cvp vermede geç kaldım,yarenim ceveplamış sağolsun

öpüyorummm
sevgiylen kalll

Feyza Fidan dedi ki...

Böcümmmmm, valla benim diyet accık yalan oldu desem yalan olmaz :))))) Bu aralar gözüm çikööölatadan başka bişi görmüyor, bi bakıma çikölata diyetindeyim hihihihi..Ama az biraz virmişim kilo :)))
Senin kepekli makarnan enfes olmuş ( çikölata soslusu yokmu kıs bunun :) ellerin dert görmesin emi güzel böcüm benimmm, kocaman öpüyorum seni...

emineninemekleri dedi ki...

Serimcim, canim ellerine saglik. Vallahi olsa yesem simdi..........mmmmmmhhhhhhhhhhh

Kocaman öpüyorummmmmmmmmmm
Emos

MUTFAKISTAN dedi ki...

ellerine saglik nefis gorunuyor

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım ellerine sdağlık.Kucak dolusu sevgıler..