30 Aralık 2007 Pazar


Arkadaşlar dün çaycı abla elinde paketle odama girdi, yaa dedi kıskanıyorum ama neden sana sürekli hediye paketleri geliyor dedi.Bende nerden geldi ki kim o falan diye pakete sarıldım, ismini görünce çok şaşırdım.Paketi gönderen canım dostum, acısıyla, tatlısıyla 5 yıllık dostum Seldadandı.Beni en çok şaşırtan evimizin mesafesi arabayla sadece 15 dk, neden kargoyla gönderdiğiydi.Aslında şaşırdım diyorum çok da şaşırmadım, çünkü bizim arkadaşlığımız hep bu tarz heyecanlarla dolu geçti.Kendisiyle çok güzel günler geçirdik, aramıza bir ara soğukluk girdi ama, evlendikten sonra da hala bıraktığımız yerden dostluğumuza devam ediyoruz.Kendisi bana sağ tarafta gördüğünüz bekarken çekildiğimiz fotoyu, içi mumla dolu ahşap sandığı ve üzerinde çok güzel duygular yazan bir not kağıdı göndermiş.O kadar mutlu oldum ki, kendisini arayıp teşekkür ettiğimde hala heyecandan ellerim titriyordu.Neden kargoyla gönderme gereği duydun dediğimde eski heyecanları özledim o yüzden dedi.Canımcım seninde notunda yazdığın gibi inşallah dostluğumuz ebediyen sürer TATLI BELAM benim, seni çok seviyorum...

2008 yakanızdan sağlığı, mutluluğu, huzuru, parayı eksik etmesin...Hepinize mutlu yıllar...

12 yorum:

EZGi :)) dedi ki...

mutlu yıllar canım.bu yıl istediğin herşey seninle olsun
sevgiler

EZGi :)) dedi ki...

merhaba canım.msn de görüşmeyi bende istiyorum.fakat bunun için önce msn adresi almam gerekli.bu yüzden bir kaç gün sonra verebileceğim numaramı. ondan sonra sık sık görüşürüz.sevgiler

Adsız dedi ki...

Mutluluk bankasının sevgi şubesinde, 2008 no'lu hesabınıza, 365 gün daha yatırılmıştır. Mutlu bir şekilde harcamanız dileğiyle.. MUTLU YILLAR...

Özlem'den Sevgiler...

meleginmarifetleri dedi ki...

yeni yılın kutlu olsun canım baaay

keskinli dedi ki...

Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice yıllara!

etkinlige katildigin icinde tekrar tesekkürler

Unknown dedi ki...

Geleceği oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel,isteklerinize uygun ve sizi daha mutlu etmesi dileğiyle.
Mutlu yıllar...

EZGi :)) dedi ki...

şerifeciğim adresim ezgidenizugurlu@hotmail.com sık sık görüşelim
sevgiler

Adsız dedi ki...

Yeni yilin kutlu olsun canim.

Adsız dedi ki...

selam uğur böcüğü:) bloguma yaptığın ziyaretin için teşekkürler. yeni yılda bol bol mutluluk dilerim, bloguma her zaman beklerim sevgiler, nihan :)

Gönül dedi ki...

bücükcümmmmmmmmm iadeyi ziyarete geldimmmmm:))))) 2008 inşallah hepimiz için hayırlı gelmiştir....sevgilerimleeee......öptüm bebişimmmm

Adsız dedi ki...

Mutlu sağlıklı yepyeni, taptaze bir yıl dilerim.

zeya dedi ki...

Mutlu yıllar :) ne güzel yeni yıl heyecanları yaşamışsın :)
Öpüyorum :):):)