1 Aralık 2007 Cumartesi

ESRA İÇİN KIYMALI PATATESLİ BÖREK (ARALIK KEVGİR SAYISI)


Böyle bir etkinlik, böyle bir sebep için mutfağa gireceğimi hiç düşünmemiştim :((( Esra'yı tanıma fırsatım olmadı, onu sadece hergün baktığım nefis yemeklerinden ve bana bıraktığı yorumlardan tanıyordum.Ama öldüğünü duyduğum gün akşama kadar ağladım, erkenden aramızdan ayrılması beni çok etkiledi.Esra'nın çok istediği Kevgir'i devam ettirme düşüncesinde bulunup, hepimizi de bu ince düşüncesine dahil ettiği için sevgili Selen'e sonsuz teşekkürler ediyorum. Arkadaşlar bu böreği nasıl yaptığımı inan bilmiyorum, beynimden geçen çizgiler,düşünceler, mutfakta olan anlam veremediğim heyecan ne anlatsam havada kalır...Hele birde aklımdan geçen, küçük bir tebessüm etmemi sağlayan düşünceyi size de aktarsam eminim sizde benim gibi gülersiniz;biran için keşke dedim Esra yarın sayfasına yazsa "Arkadaşlar hepinize şaka yaptım, sizlerin sevgisini ölçmek istedim..." dese ne yapardık acaba, sonra düşündüm, sanırım hayatımda ilk defa bir şakaya kızmazdım, ne güzel bir şaka Esra, iyi ki de yapmışsın, iyi ki de sevgimizi ölçmüşsün, Hoşgeldin Esra derdim...İşte böyle düşünceler içinde böreği yaptım, daha eşime sunmadan fotoğrafını çektim, sanki bir yere birşey yetiştiriyordum, unuttum ki eşim bir tepsi böreği yiyemez, neden böyle bir telaş içindeydim, anlam veremedim.Çektiğim fotoyu beğenmedim ve yemekten 1 saat sonra Esra'ya özel bir tepsi hazırladım...(Şuan bu yazıyı yazmakta dahi zorlanıyorum,gözlerim doldu)
Esracım bak bakalım beğenecekmisin böreğimi, senin kadar güzel yapmışmıyım, not bekliyorum ona göre, hadi artık bırak şaka yapmayı da notumu ver :(
Not : Umuyorum böyle sebep için bir daha mutfağa girmeyiz :(:(:( Sizleri tanımıyorum ama uzaktan seviyorum, iyi ki varsınız arkadaşlar...Hepiniz yerinizde sağolun...
Selen ve Nihan arkadaşlarımızın duyarlılıkla, itina ile hazırladığı Aralık Kevgir sayısına http://kevgir.blogspot.com/ buradan ulaşabilirsiniz, hazırlayan arkadaşların, Esra için mutfağına girip, Esra'nın güzel tariflerini yapan bütün arkadaşların ellerine sağlık...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Sunumunuz beni çok etkiledi, ne kadar ince düşüncelisiniz. Ellerinize sağlık.

Zeynep

uygarimizlahayat dedi ki...

Zeynep hanım ziyaretiniz beni çok sevindirdi, tanımadığım kişilerden yorum almak beni çok mutlu ediyor..Teşekkürler...

Disalce dedi ki...

esra için konulmuş gül çok güzel duruyor..börekte nefis görünüyor...

ellerine sağlık...

Selin dedi ki...

Selam canım,
Çok ince düşünmüşsün. Gül çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Sevgilerimle...

meleginmarifetleri dedi ki...

selam canım bana gelip yorum bırakmıştın sanırım ama ben sana uğrmakta geciktim özür dilerim canım böreğin çok güzel olmuş ellerine sağlık esrayada nur içinde yat diyorum baybay

Adsız dedi ki...

Canım hayırlı haftalar...

Ziyaretine çok sevindim kardeşim. Allah senden de ebeden razı olsun inş.

Senin ne kadar düşünceli biri olduğunu tepsideki çiçekten anlayabiliyorum. Esra ablamız gerçek hayatına ve Ebedi Sevgiliye kavuşmuştur inş.. Maalesef ki hayat çok kısa ve sıralı ölüm yok. İnşallah bizlerde giderken geride güzel şeyler bırakabiliriz.

Çünkü bırakmaz isek bizden sonraki kaç nesil bizi hatırlayabilir? Arkamızdan edilen dualar daha ne kadar devam edebilir? Hep bu geliyor aklıma... O yüzden hep hayrat bırakmak istiyorum ama gücümüz vaktimiz yeter mi bilinmez...

Sanal denilip geçiliyor ama öğretmenimiz için seferber olan bu kadar insan ve ettikleri dualar duygulandırıcı... Rabbim mekânını cennet eylesin inş.

Başarılarının devamını diliyorum kardeşim. Allah'a emanet ol...


NOT: Aslında bunu dün sabah yazdım ama nette sorun vardı gönderemedim. Bismillah diyorum belki olur ;)