28 Aralık 2007 Cuma

YENİ YIL YENİ BAŞLANGIÇLAR ETKİNLİĞİ VE HEDİYEMMM :)))




Evettttttt Sevgili Burçakçığım'ın http://www.mutlulukmutfaktagizlidir.blogspot.com/ yapmış olduğu ve hepimizi de bu güzel etkinliğe davet ettiği gün geldiii çattı bile...Kendisine emeğinden dolayı ve tanımadığımız arkadaşlarla tanışma fırsatı sağladığı için çokkkkkk teşekkür ediyorum.
Sabahtan kargo yapmak ve hediyemi paketlemek için oradan oraya koşturuyordum.Hayatımdaki en çok sevdiğim şey hediye paketlemek olduğu için, içindekinden çok hediye paketine önem veren ben, büyük bir telaşla uğraşıyordum ki, sekreter hanım bana bir kargo olduğunu söyledi.Sabah sabah iki heyecanı birden yaşadım.Kendisini bu etkinlik sayesinde tanıdığım Hülya hanım'a http://birtutamzencefil.blogspot.com/ ince hediyesinden ve dileklerinden dolayı çok teşekkür ediyorum...Hepimize masal tanında mutlu yıllar diliyorum, sevgilerimle...

7 yorum:

NiNo dedi ki...

ne guzel paylasimlar cok seviyorum bu gibi etkinlikleri ama uzagim iste :(

EZGi :)) dedi ki...

güle güle kullan canım.bende heycanla bekliyorum hediyemi.bu arada mutlu yıllar.bu yıl umarım herşey gönlünce olur.
sevgiler

meleginmarifetleri dedi ki...

mutlu yıllar sanada hoşçakal

Adsız dedi ki...

yihooo hediyeler gelmeye başladı :))

Ne hoş bir etkinlik oldu değil mi..

Mutlu seneler...


sıcacık sevgiler
www.misssgibi.com

Selin dedi ki...

Yeni yılın kutlu olsun canım. Sevgiler...

EZGi :)) dedi ki...

sevgili şerife hediyem az önce elime ulaştı.gerçekten çok beğendim.güzel dileklerin,emeğin ve güzel hediyelerin için çok teşekkür ederim canım.izninle seni inklerime ekliyorum.sevgiler

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Şerifecğim, hediyeelrin çok çok güzelmiş! Güle güle kullan! Beğenmene çok sevindim tatlım!Kucak dolusu sevgiler!