12 Kasım 2007 Pazartesi

Nazlıca Lezzetlere Göre Yayla Kebabı Eşime göre İskender :))))



Arkadaşlar dün işyerinde yemek sitelerine gözgezdiriyordum.Nazlıca Lezzetler sitesine girdim, orada yayla kebabını gördüm.Eve gider gitmez yapmaya koyuldum.Eşim bayıldı aşkım bu aynı iskendere benziyor, çok lezzetli olmuş demez mi???Dünyalar benim oldu, tüm yorgunluğum gitti...Görüntüsü aceleyle yapıldığı için ancak bu kadar oldu, bütün çalışan bayanlara tavsiye ederim, hem çok lezzetli, hem pratik...Tarif için Nazlıca lezzetlere sonsuz teşekkürler(Link vermeyi bilmiyorum kusura bakmayın) Afiyet olsun :)))) Laf aramızda bu tabağın hepsini eşim yedi, gece boyunca ben neden bu kadar yedim yaa, bir daha bu kadar güzel yemek yapma dedi :)))

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba canım inanılmaz mutlu oldum :)Beğendiğinize çok sevindim.
Ellerine sağlık çok güzel olmuş.
Öptüm.
Sevgiler...