15 Ekim 2007 Pazartesi

Karadeniz Yemekleri Ye#27

Hamsi Tava :)

Karadenizli gelini olup da Karadeniz yemekleri Etkinliğine katılmasaydım hem kaynanama hem kocama ayıp olacağını düşünüp etkinliğe katılmaya karar verdim.Gerçekten çok güzel bir etkinlik çünkü Karadeniz yemekleri herkes tarafından bilinmiyor.Sizlere farklı birşeyler yapmak isterdim ama ben Karadenizli değil Karadenizli geliniyim :) o yüzden çok şey bilmiyorum , ama Karadenizliler bana kızmasın turşu fasulye kızartmasını, kara lahanayı, melülcanı hiçbirini sevemedim ben :( ... Bende hepinizin bildiği hamsiyle etkinliğe katılmak istedim.Aslına kalırsa önceden hamsiyi hiç sevmezdim.Ta ki kayınvalidemin bana özel olarak getirdiği balık tavasından sonra...Mutlaka balık kızartmasına tarif mi verilir diyeceksiniz ama hamsi kızartırken dikkat edeceğiniz şey birincisi yağın çok az olması, ikincisi ise ununun mısır unu olması...
27.Etkinliğin ev sahibesi http://yesimlitarifler.blogspot.com çok teşekkürler ...


3 yorum:

Adsız dedi ki...

mrb bu güzel tarif ve sofra için ve katılımın için çok teşekkür ediyorum
kocaman sevgilerr

NiNo dedi ki...

elerine saglik enfes olmus

fsfdbarbie dedi ki...

valla şerife abla ben dicle çok beğendim bunlar senin esrinse valla tebrik ederim süper olmuş elllerine sağlıkkkkkk!!!!SENİ SEVİYORUM ŞERİFE ABLAAA!!1!