1 Mayıs 2008 Perşembe

NİHAYETTTTTTT BULUŞTUKKK!!!




Arkadaşlar biliyorum bugünlerde kendimi size sürekli afişe ediyorum ama artık aileden sayılıyorsunuz :))) 2,5 yıldan beri yazıştığım fakat bir türlü yüzyüze buluşma fırsatı bulamadığım, şehirdışına çıkmak zorunda olduğu içinde blog buluşmasına gelemeyen Seçil arkadaşım ve çocukluk arkadaşı blog aleminden Deniz Yıldızı arkadaşlarımla buluşma fırsatı buldum. Öğle saatinde buluşma yerine gittik, herşey o kadar güzeldi ki 1 saat 15 dakikanın nasıl geçtiğini ben bile anlamadım, birde fırlama Ada miniğimiz vardı, maşallah hiç durmadı, onu durdurabilene aşk olsun ama cafenin maskotu oldu :)) Bu hafta içerisinde çok tatlı, içten, samimi kişilerle tanışma fırsatım oldu, çok güzel arkadaşlıklar edindim, inşallah bu arkadaşlıklar 1 günlük değil uzun süreli olur... Deniz yıldızı arkadaşımı gazetemize yazar olarak da alabiliriz, kendisi bu konuda çok istekli, inşallah teklifimiz kabul olur ve Deniz yıldızı'nın yazılarını okuma fırsatımız olur... Canlarım iyi ki geldiniz, iyi ki sizleri tanıdım, sizleri tanıdığım için çok mutluyum, öpüyorummmmmm sizleri...(her zaman görüşmek istiyorummm)

18 yorum:

deniz yıldızı dedi ki...

çok güzel bir öğleden önce oldu. yemeklerimizi yedik, sohbetimizi ettik, tanıştık demeye dilim varmıyo aslında çünkü uzun zamandır tanışıyor da bugün uzun aradan sonra buluşmuş gibiydik. secille seri zaten uzun süredir tanısıyorlarmış ama ben cok yeni tanıdım kendisini. iyi ki de tanımışım :)

dediği gibi öyle geçici değil kalıcı bir dostluk olur inş. bizimkisi. ee bir de yazarları olursam tamamdır ;))
çok samimiydi ortam da seri de. secil zaten öyle :P
en kısa zamanda tekrarlamayı umuyorum bu görüşmeyi. belki ada da biraz daha sakin olur o gün :))

Seçil dedi ki...

şerifecim seni tanıdığıma gerçekten çok memnun oldum..inş. dostluğumuz daim olur.
gülüm sen zaten eski dostumsun.seni seviyorum
umarım en yakın zamanda tekrar buluşuruz.ama ada hanımı anneannesine bırakmak şartıyla:)cadı yaa hiç durmadı:S

Kirazdalı -Dilek -İstanbul dedi ki...

canım benim sonunda biaraya geldiniz hem cadıcığıda görmüş oldun :) dostluğunuz bir ömür boyu sürsün inşallah hem yakınsınız daha kolayda görüşürsünüz seni onlara emanet edeyim canım arkadaşım kocaman öptüm

OZAY dedi ki...

oooCANIM BU ARALAR BULUŞMALART COĞALDI GALIBA.RKADAŞLIKLAR DAIM OLUR INŞALLAH.SEVGILER.OPTUM ..

Feyza Fidan dedi ki...

Böcümmm ne iyi yapmışınız ayoll, ohh valla sefanız olsun...Böyle arkadaşlıklar kuruldukça çok seviniyorum bende...
Öpüyorum canımcım seni..
Güzel bir hafta sonu geçir emi :)

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım hayırlı cumalar sevgiler

peynir hösmelimi dedi ki...

ne mutlu size canim.Allah her gününüzü böyle etsin.Dostlugunuz böyle hep sürsün.
sevgiler.

zeya dedi ki...

Ne güzel geçmiş buluşma!!
Resimleri görünce daha yakndan tanımış gibi oluyor insan :)
Sevgiler

gülriz dedi ki...

Ne kadar güzel oluyor bu buluşmalar değil mi? Böyle durumlarda hep iyi ki paylaşıyoruz ve iyi ki böyle güzel dostluklar ediniyoruz diye düşünüyorum.

Kocaman sevgiler :)))

nino dedi ki...

ne guzelllllll

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

merhabalar canim kujum gulcini gorunce sasirdim:))ne guzel tanismalar dostluklar hepiniz cok tatlisiniz. gulcin ve hulya davet etmisti elimde olmayan nedenlerle gelemedim.insallah bir dahaki sefere olur.
canim guzel bir hafta sonu gecirmen dilegimle.sevgilerimi gonderiyorum.

Adsız dedi ki...

merhaba canımm
dostlukların baki olması dileği ile...çok güzel bir gün geçirmişsiniz bizimkisi gibi..:)))
www.blogcu.com/anemonunmutfagi

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ dedi ki...

canim merhaba,sana çok tesekkur ediyorum geçmis olsun dileklerin için çok sagol.
ne guzel bir bulusma yasamisiniz harika vallahi,insallah daha da çok olur,opuyorum seniii.

Adsız dedi ki...

PORSELEN DEMLİK yepyeni bir etkinlik ile karşınızda…YÖRESEL LEZZETLER ETKİNLİĞİ 1-ÇORBALAR

http://porselendemlik.blogcu.com

http://selmahlc.blogcu.com

http://birdemliksohbet.blogspot.com

http://kadininmutfagi.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır

etkinliğimizin ilk sahibesi KADININ MUTFAĞI olarak 10/5/2008 ile 10/06/2008 tarihleri arasında 30 gün boyunca ben yapacağım ilk konumuz:ÇORBALAR



anadolunun zengin sofrasını evlerimize sunmak,bizi biz yapan değerlerimizin hünerli ellerle bütünleştiği yemeklerimizin tarih kokan hikayelerini sunmak ve bu lezzetleri siz değerli dostlarımızla paylaşmak…

sizde bu lezzet dolu maceraya davetlisiniz…

eğer sizlerinde sofralarında yer bulan kendi yörenize ait bir tarifiniz var ise tarifinizi bize ulaştırabilir böylece bir yerlerde kalmış lezzetleri tüm dostlarınızla hem paylaşmış olacak hem de yörenizin kültür ve değerlerini tanıtmış olacaksınız

yapmanız gereken şey;

hazırladığınız yöresel yemeğinizi ismi ,yöre adı ,tarifi ve birkaç aşama ile çektiğiniz fotoğraf ile bloğunuzda yada sitenizde yayınlayıp daha sonra ev sahibine yorum ya da e-posta ile haber vermek

örnek:

isim:dutmaç çorbası

yöre adı:içanadolu/Çankırı yöresi

buraya ise tarifimizin resmi ile beraber detaylı anlatımı gelecek şekilde…

iletişim:kadininmutfagi@hotmail.com ya da www.kadininmutfagi.blogcu.com

unutmayın tarifler sadece tarihi yöresel tarifler olmalıdır

Sibel dedi ki...

Bu ara buluşmalar son hız devam ediyor benim cephede de sende de;) Ne güzel heyecanlar değil mi!! Nazar değmesin güzel yüreğine, arkadaşlıkların daim olsun canım((:
*Mekan da güzele benziyor!! Neresi acaba;))

Pastacı Kız dedi ki...

Oyyy oy oyy 3 güzel bir arada valla kıskandım sizleri :)şerifecim 3'nüzüde uzun zamandır uzaktanda olsa tanıyorum hepiniz birbirinizden güzel değerli dostlarsınız umarım dostluklarımız daim olur.Hepinizi öpüyorum kucak dolusu sevgiler gönderiyorum İzmir'e...

Adsız dedi ki...

Canımcım dostluklarınız ebedi olsun inş. :)

öptüm
blogcu/zahide

pelincelezzetler dedi ki...

3 tane güzel hanım görüyorum ne iyi yapmışsınız...Arkadaşlığınız daim olsun..

Sevgiler