28 Eylül 2007 Cuma

İFTAR YEMEĞİMİZ :))))


Evettttt 11 ayın sultanı geldi de gidiyor bile...Ramazanı
birlikte yenen yemekler,kaynaşmalar ve tatlı telaşlar yüzünden çok seviyorum.İşte pazar günü de benim için öyle bir gündü.Masayı tam haliyle çekemedim herkes iftarını açmak için uğraşıyor ben ise yarım da olsa masayı çekmek için cebelleşiyorum :))))
MENÜM
Şehriye Çorbası
İmam Bayıldı
Maklube (mutfak meleği tarifiyle)
Tavuk etli maklube (kolesterol hastası dayım ve kırmızı et düşmanı kuzenim için hazırlanmış)
Börülce Salatası
Cacık
Profiterol

1 yorum:

cadıı dedi ki...

valla buda süper ablamın eşi çok şanslı benimkini bilemem yani olacak olan anladın sen onu abla :) bu yemeklerdende tatdım bizzat kendim harika ötesi olmuştu abla ilerde bi lokanta açalım sen yemekleri yap ben kasaya bakayım hehe :)